Wednesday, April 25, 2007

Ting som gjør meg glad!

Her er en liten liste over hva som gjør meg glad. Så om jeg er trist og lei en dag kan jeg se på den og huske på alle tingene som gjør meg glad, og kanskje jeg blir i litt bedre humør?
I helt tilfeldig rekkefølge

- 60-talls musikk
- vennene mine
- kjæresten min
- våren
- sommeren
- fuglesang
- Jussi (forøvrig også et irritasjonsmoment)
- Moony (Ditto)
- Craig Ferguson (verdens beste komiker)
- Dagfinn Lyngbø (ditto!)
- Riding
- Årets første snø (gleden er ikke langvarig)
- Fridager
- Gode karakterer
- Sjokolade
- Dyreunger
- jul
- familien min (kan også være et irritasjonsmoment)
- god mat
- good hair days
- Med Hjartet på Rette Staden
- TWISTER is
- Prawn Cocktail Walkers
- Late dager ved sjøen
- Grillings
- Få fisk
- Hengekøyer
- Isle of Wight
- Å få til noe
- Få koselige meldinger
- MARTE <3

Kom gjerne med ting som gjør DEG glad ^^

6 comments:

Elisabeth said...

Daglige klemmer fra Beasty gjør min sjel komplett, slengkyss og enda mer klemming. Selve Beasty gjør meg glad! Og lukten av brent bråte når jeg er på vei til skolen.

og kaffe. kaffe gjør meg glad.

Men Beasty fo sho!

Ann-Kristin said...

Elisabeth gjør meg glad <3 Men kaffi gjør meg gretten >< :P

Elisabeth said...

Russeløfte:

1.Get Beasty addicted to fjesbook - *DONE*.
2.Get Beasty addicted to coffee - *in progress*

Ann-Kristin said...

In progress føfan??! XD Ka skjer om du ikkje holder russeløftene dine?? :P

Elisabeth said...

DU får konsekvenser.

Marte said...

Eg mangler på den listen(vil ha EGET punkt!!!) :P

Og er ganske så enig i det der med Jussi. Han er teit. I dag hadde han en stor bæsjeflekk midt OPPÅ ræven.. Skjønner ikkje kordan han får det til!