Wednesday, March 21, 2007

Overtrøtt-humor

Noen vitser er egentlig bare er morsomme når man er overtrøtt. Eller når man heter Ann-Kristin og har humor langt oppi der solen ikke skinner. Eller eventuelt, når man er overtrøtt OG heter Ann-Kristin. Vennene mine har lyst å drepe meg.

- Ann-Kristin: ”Sei laken!!”
Marte: ”laken…?”
Ann-Kristin: ”Moro di danser naken!!!”

- Det var engang to fiskeboller som satt i et tre. Plutselig kom et vindkast og blåste fiskebolle #1 ned. Fiskebolle #2: ”Brakk du noe!!!?”

- Det var engang to geleklumper som satt i et tre. Plutselig kom et vindkast og blåste geleklump #1 ned. Geleklump #2: ”Gikk det bra eller!!?” Geleklump #1: ”Jada… jeg ble bare litt skjelven.”

- Ann-Kristin: ”Marte… sei laken!”
Marte: ”Eeeeh… nei.”
Ann-Kristin: ”Eg skal ikkje sei det eg sa istad altså. Sei laken”
Marte: ”uuuuhm… Laken?” Ann-Kristin: ”Faren din danser naken!!!”

- ”Bank, bank”
”hvem der?”
”Else”
”Hvem else?”
”SPØK-else”

- Ann-Kristin: ”Maaarte… si laken”
Marte: ”NEI”
Ann-Kristin: ”du danser naken!!!”

- ”Det var engang to kjøttkaker som satt i et tre og strikket syltetøy. Så kom det en ku flyvende forbi… Men det gjorde ikke noenting, for Ole har en onkel i Amerika, han…

- Ann-Kristin: ”Maaarte… Sei…”
Marte: ”Hold kjeft!”

5 comments:

Elisabeth said...

Åh guuuuuuuud eg ler meg ihjel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beasty du Beasty. Mer gelatin og du ruller rundt.

XD

BASilikum said...

Lol

Takk for at du minnet meg på den laken-greien! Hadde helt glemt den. Genialt.

;)

BASilikum said...

GRATULERER!
Jeg visste du hadde det i deg... ;)

JAMMEN PÅ TIDE! Lol

Ann-Kristin said...

Elisabeth: Du har like dårlig humor som meg XD Eg trodde eg var den eneste! *klemme*

Marie: Hehe. Jepp ^^ Laken-greien er en klassiker :P Og takk ^^ hihi

Kristine said...

HAHA:P
Så ufattelig morsomt:D