Wednesday, February 7, 2007

Mannen med ljåen

Nå pleier jeg egentlig ikke å bry meg så veldig mye om døden og sånt. Den skremmer meg egentlig ikkje, og jeg har ikke tenkt å dø med det første heller. Nå pleier jeg heller ikke tenke så veldig mye over det. Men når jeg først en gang må dra herifra, vil jeg helst ikke at det skjer på noen av følgende måter: (tilfeldig rekkefølge)
- Drukning
- Kveling
- Bli brent levende
- Blø i hel
- Sakte men sikkert bli skvist i hel i en sånn Indiana Jones felle
- Bli hengt
- Steinet i hel
- Sulte i hel
- KOLS
- Fryse i hel
- Knivstikking
- Snøskred

6 comments:

Elisabeth said...

- kjedsomhet?

Marte said...

Henging er jo ganske raskt og smertefritt da!
Men skyting; det funker for deg?

Ann-Kristin said...

Marte: Skyting funker fint. Henging er skummelt.

Elisabeth: Jeg kunne aldri dødd av kjedsomhet uansett:P Alltid noe å ta seg til

Marte said...

Når du har vært syk i 4 dager, begynner kjedsomheten faktisk å ta overhånd.... Var veldig close til å se på Glamour idag....

Ann-Kristin said...

BLI FRISK SNART!!

BASilikum said...

Marte: samme gjaldt meg i går. Jeg har ikke sett Glamour siden jeg var 12, altså 6 år siden. Likevel visste jeg hvem alle karakterene var og hva de holdt på med. Samme storyen ennå. Grusomt.

Drukning skal visst være dem beste måten å dø på. Jeg husker ikke helt hvorfor, men det kan jo høres rimelig ut?